ExAm ! ! ! eXaM ! ! !

~ PMR ! PMR ! PMR ! ~

argh ! exam dah dekat laa ! huhu .. takot2 .. takot tpi x study pon .. I'm a PMR 
candidates , and will fight for 9 A's or 8 A's .. rasa nak mati pon ada .. aiyo ..
habis laa .. lepas PMR nak pegi mane erx .. hah .. I'm going out from SyS school ..
argh ! no way ! don't want to get out from there .. huhu .. mama , will u give me the permission to not get out from SyS school ? I know the answer .. The answer is 
' NO , NO , NO , ' .. argh ! #damnyouknowwhat! .. mama , takkan laa saya nak kene
jage mlm2 , semate-mate tok study ! argh !


~ STUDY AT MIDNIGHT IS KILLING ME ~


Don't want to take any exam ! bby ! I don't want to school ! argh ! 
eeii .. kalau mama tawu nii abiss saya ! HAHA ! Exam ! I WILL DO MY BEST OKAY !




~ STUDYING WILL MAKE ME DIE ~




No comments:

Post a Comment